رویدادها
 

یکی از مباحثی که امروزه در نظام‌های نوین مدیریتی مطرح شده است، مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM می‌باشد که به منظور تسهیل فرآیندهای سازمان و ارتباط دو سویه میان مشتری و مدیران به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

از اینرو همایش علمی تخصصی با عنوان "مدیریت ارتباط با مشتری" در یازدهم خرداد ماه 1389 در تهران برگزار می‌شود. در این همایش و نمایشگاه جانبی، که مدعوین آن اساتید و پژوهشگران، مدیران نهادها و سازمان‌های دولتی و همچنین مدیران و کارشناسان شرکت‌های خصوصی حوزه CRM خواهند بود، مقالات و سخنرانی‌های علمی و کاربردی ارائه شده و تبادل نظر و تجربه صورت خواهد گرفت.

شرکت گستره‌نگار با سال‌ها سابقه، تخصص‌های نرم‌افزار، مشاوره‌ی مدیریت و خدمات فناوری اطلاعات، و با سابقه اجرای پروژه‌های متعدد در این زمینه، به عنوان حامی این همایش در این رویداد شرکت کرده و با ارایه مقاله و سخنرانی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دانش و تجربیات خود در این زمینه را به اشتراک می‌گذارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس http://www.crmtehran.com مراجعه کنید.

 

 

 

خلاصه آمار
بازدید امروز این صفحه: 2
بازدید کل این صفحه: 4766
بازدید کل سایت: 1941798
گستره‌نگار ©