فارسی ساز msp

تقویم شمسی برای نرم افزار مایکروسافت پراجکت (Microsoft Project) یا MSP

نرم‌افزار مایکروسافت پراجکت (Microsoft Project) که در نزد کاربران به نام M.S.P نیز آن را می شناسند برای مدیریت پروژه‌ها بر پایه علم مدیریت پروژه کاربرد دارد و جزو زیر مجموعه نرم‌افزار آفیس و محصول شرکت Microsoft است. نرم‌افزار ام اس پراجکت (MS Project) تصویر بزرگی از پروژه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌توان تمامی جزئیاتی که برای رسیدن به هدف باید تکمیل شوند را در آن وارد نمود و آن‌ها را سازماندهی کرد. بدون تردید ایده‌های خوب را خودتان باید فراهم نمایید اما مایکروسافت پراجکت یا همان MSP به شما کمک می‌کند تا با روشی سازماندهی شده، ایده‌ها و افکارتان را ثبت و آن‌ها را به طرحی قابل اجرا تبدیل کنید. با مایکروسافت پراجکت یا MSP، به سادگی می‌توانید زمان تکمیل هر فعالیت یا هر مرحله از پروژه را تخمین بزنید و مطمئن شوید که می‌توانید پروژه را در موعد مورد مقرر به اتمام برسانید. در نهایت هنگامی که اجرای پروژه آغاز می‌گردد، می‌توانید برنامه‌ریزی را با توجه به تاریخ‌های واقعی شروع و پایان فعالیت‌ها به روزرسانی کنید، در این حالت نرم افزار MSP یا مایکروسافت پراجکت، برنامه را مجددا محاسبه نموده و نشان می‌دهد که فعالیت‌ها تا چه اندازه زودتر یا دیرتر به اتمام رسیده‌اند. در آخر شاید مهمترین مزیت استفاده از نرم افزار مایکروسافت پراجکت(Microsoft Project)، این باشد که در طول مدت مراحل برنامه ریزی و انجام پروژه می‌توانید گزارش‌هایی که نشان دهنده برنامه و میزان پیشرفت کار است را چاپ کنید. درواقع، اگر بیش از یک نفر در اتمام یک پروژه مشارکت داشته باشد، ایجاد ارتباط مؤثر، عامل اصلی و اساسی برای یک نتیجه مطلوب است. اما از نقاط ضعف این برنامه برای کاربران ایرانی می توان به نبود تقویم شمسی در این نرم افزار اشاره نمود. نرم افزار تقویم شمسی پرنیان انتخابی مطمئن برای رفع این مشکل است که علاوه بر تقویم شمسی امکان ترجمه برچسب ها و برخی موارد دیگر در این برنامه به زبان فارسی را دارد.

به طور کلی نرم‌افزار Microsoft Project یكی از قویترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موجود در بحث كنترل پروژه محسوب می‌شود. این نرم‌افزار سالهاست كه به بازار ایران وارد شده و به شكل بسیار گسترده‌ای توسط كاربران و برنامه‌ریزان پروژه مورد استفاده واقع می‌شود. مهندسان كنترل پروژه عموماً از این نرم‌افزار به عنوان ابزاری جهت مدیریت زمان و هزینه پروژه‌ استفاده می كنند. نرم افزار مایكروسافت پراجكت علیرغم وجود برخی محدودیتها (در مقایسه با نرم‌افزارهای مشابه)، به‌عنوان یک نرم‌افزار كاربردی و پرطرفدار در جهان و خصوصا در ایران روزانه مورد استفاده كاربران بیشماری قرار می گیرد. سهولت كار با این نرم‌افزار، قابلیت استفاده از امكانات ویندوز، سازگاری و شباهت كامل محیط و جعبه ابزارهای آن با سایر محصولات مایكروسافت، راهنمای برخط (Online) و كامل داخل برنامه، وجود گزارشها و نماهای متنوع، امكان تعریف نماها و جداول جدید و به‌طوركلی داشتن یک محیط كاربرپسند، این نرم‌افزار را به نوعی از سایر نرم‌افزارهای مشابه متمایز كرده است. با امکاناتی که این نرم افزار در اختیار کاربر قرار می دهد می توان هم در مرحله برنامه ریزی و هم در کنترل و گزارش دهی از آن بهره گرفت. با استفاده از تقویم شمسی پرنیان به سهولت هرچه بیشتر می توانید از نرم افزار Microsoft Project استفاده کنید. اما چنانچه پیشتر اشاره کردیم از نقاط ضعف این برنامه برای کاربران ایرانی می توان به نبود تقویم شمسی در این نرم افزار اشاره نمود، که این مورد با استفاده از پرنیان رفع گردیده است.

در حقیقت اگر مسئولیت برنامه ریزی و کنترل طیف وسیعی از فعالیتها و منابع، به منظور رسیدن به اهدافی مشخص به شما واگذار شده است و چنانچه تصمیم بر استفاده از Microsoft Project بعنوان نرم افزار مدیریت زمان و منابع را دارید، می توانید نرم افزار تقویم شمسی پرنیان که توسط شرکت گستره نگار توسعه یافته است، را برای نسخه های مختلف مایکروسافت پراجکت (Microsoft Project) از طریق راه های ارتباطی زیر تهیه نمائید. همچنین امکان مشاهده محصولات و سفارش اینترنتی از شرکت گستره نگار از طریق لینک زیر امکان پذیر است.

ورود به صفحه فروشگاه اینترنتی

۰۲۱ – ۸۸۵۲۰۴۱۲ – ۱۵ :تلفن

Parnian_Sales :آی دی تلگرام فروش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top