بروشور فارسی ساز Microsoft Dynamics CRM
CRM مایکروسافت به گواهی خبرگان صنعت فناوری اطلاعات، یکی از رهبران بازار نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان در جهان قلمداد میشود.
مقدمه :
فرآیند CRM فرایندی جهت گردآوری و یکپارچهسازی اطلاعات مرتبط با مشتریان به منظور بهرهبرداری مؤثر و هدفمند از آنهاست. این اطلاعات میتواند در رابطه با فروش، بازاریابی، خدمات، پشتیبانی، نیازها و حساسیتهای بازار و مشتریان باشد.
مزایای استفاده از CRM :
CRM بخشی از استراتژی کسب و کار یا بازاریابی است که هدف آن صرفاً به افزایش میزان فروش و سوددهی مقطعی محدود نمیشود. بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد و یکپارچه از مشتری و یک راهحل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت شود. CRM یک استراتژی کسب و کار است با هدف بهینهسازی، سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری که بر اساس مبانی زیر طراحی شده است:
· ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری
· بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
· پیادهسازی فرایندهای مشتری محور
مشخصات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت :
· بر اساس وب و مبتنی بر معماری .NET
· سادگی کار و آموزش سیستم و اطمینان از رضایت توسط کارمندان، کارکنان و مشتریان
· امکان تغییر فرآیند کاری و گردش کار بر اساس نیاز سازمان و کاربر
· مدیریت تمامی فعالیتهای اداری شامل تلفن، ایمیل، نمایر، قرار ملاقات، فعالیت خدماتی و نامه و کاهش حجم فعالیتها و رفت و آمدها
بازاریابی مکانیزه و اثربخش:
عوامل بازاریابی از طریق شبکههای تلفن، نمابر و یا اینترنت میتوانند به صورت دائم در سطحی گسترده در بازار حضور یابند و نیازها و خواستههای مشتری را از زبان خودش بشنوند و به آنها واکنش سریع نشان دهند. علاوه بر این میتوانند مشتریان را بخشبندی کنند و متناسب با روحیات و نیازهای هر بخش بازار اطلاع رسانی، پرسشگری و گفتگو کنند و برای مراسم ویژه هدایا، کاتالوگ و بروشورهای خاص ارسال نمایند. بازاریابی مکانیزه فاصله میان شرکت و مشتری را از بین میبرد و رابطه شرکت با مشتری را شفاف و سازنده میسازد و همچنین کارآیی و اثربخشی فعالیتهای بازاریابی و بازاریابان شما را مشخص میسازد.
پیادهسازی استراتژی فروش و فروش روشمند :
تدوین استراتژی مناسب برای فروش و حصول اطمینان از تحقق آن در شمار مهمترین وظایف مدیریت ارشد است. CRM این امکان را فراهم میسازد که استراتژی فروش در سیستم تدوین شود و میزان تحقق آن به صورت خودکار پیگیری و گزارش شود. مدیریت ارشد به کمک CRM میتواند بدون درگیری در جزئیات عملیات، از کیفیت پیشبرد استراتژی فروش آگاه شود و در صورت نیاز دست به اقدامات اصلاحی بزند. همچنین CRM به سازمانها کمک میکند تا فرآیند فروش خود را به صورت روشمند و گام به گام مدیریت و کنترل نمایند.
پشتیبانی و خدمات مشتریان :
آنچه پیشتازی و سرآمدی یک شرکت را در بازار رقابت رقم میزند، کیفیت خدماتی است که مشتریان پیش از فروش، در خلال فرآیند فروش و پس از فروش دریافت میکنند. CRM ابزاری کارآمد برای ارائه بهنگام خدمات به مشتریان است. تمامی اطلاعات، درخواستها، مشکلات، شکایات، پیگیریها و تعاملات با مشتری در سیستم ثبت و فرآوری میگردد. برنامه ارتباطهای منظم یا موردی و قرارهای ملاقات و پیگیری طبق زمانبندی قابل تنظیم است. تجربههای موفق و ناموفق تمامی کارکنان خدمات به مشتریان در کل شرکت برای همهی ذینفعان قابل دسترسی میباشد.
امکانات کلی نرمافزار :
· ایجاد پایگاه اطلاعاتی کاملی از مشتریان حقیقی و حقوقی بدون محدودیت
· امکان یادداشتگذاری بر روی تمامی فرمها و امکان ارجاع کارها به سایر کاربران
· مدیریت دسترسی و امنیت کاربران به اطلاعات سیستم
· معرفی کامل و جامع محصولات و خدمات شرکت
· مدیریت ساختار سازمانی و واحدهای سازمان
· مدیریت مستندات در ارتباط با مشتری
· ارسال و دریافت ایمیل
· یکپارچگی با مجموعه Office و اتصال به Word, Excel و Outlook
· وجود حدود ۱۰۰ گزارش استاندارد جهانی و امکان ایجاد گزارشهای خاص با استفاده از یک گزارشساز کاربرپسند
امکانات بخش بازاریابی نرمافزار :
· برنامهریزی و مدیریت اجرای کمپینهای تبلیغاتی
· تعریف فعالیتهای برنامهریزی کمپین
· تعریف فعالیتهای کمپین و پخش فعالیتهای کمپین بین افراد مختلف
· ایجاد دستههای مختلف مشتریان در قالب لیستهای بازاریابی
· ایجاد و مدیریت بروشورهای فروش
· ثبت پاسخ به کمپین برای تعیین اثربخشی کمپینها
· ثبت و مدیریت سرنخهای فروش یا مشتریان بالقوه
امکانات بخش فروش نرمافزار :
· راهبری و مدیریت فرآیند (قیف) فروش
· تعریف و مدیریت مناطق فروش مختلف و ارزیابی عملکرد آنها
· مدیریت فرصتهای فروش
· پیشبینی فروش در مقاطع زمانی مختلف و هدفگذاری برای فروشندگان
· ارزیابی و مدیریت رقبا
· وجود کارتابل فعالیتها و ملاقاتها برای مسئولین فروش در ارتباط با مشتریان
· مدیریت سرنخهای فروش (مشتریان بالقوه) تا احراز شرایط لازم و تبدیل به مشتری واجد شرایط
· امکان ردیابی ارتباطات، تماسها با هریک از مشتریان (تاریخچهی مشتری)
· ایجاد و مدیریت پیشفاکتور یا پیشنهاد قیمت
· ثبت و مدیریت سفارش مشتری و امکان صدور صورتحساب برای مشتری
· تعریف کسورات و اضافات و تسهیلات برای مشتری مانند تخفیفها، جوایز، مالیات و غیره برای پیشنهاد قیمت.
· تعریف نحوه و شرایط حمل و نقل
امکانات بخش خدمات و پشتیبانی نرمافزار :
· ثبت و مدیریت درخواستهای گوناگون مشتریان: شکایت، سوال، درخواست ...
· کارتابل فعالیتهای خدماتی برای زمانبندی و مشاهده فعالیتهای مرتبط با هر مشتری
· ایجاد و مدیریت قراردادهای خدمات و پشتیبانی و مشتریان
· پایگاه دانش پشتیبانی حاوی بانک مقالات مرتبط با مسائل و مشکلات مشتریان
یکپارچگی با دیگر محصولات مایکروسافت :
یکپارچگی CRM با دیگر محصولات مایکروسافت و مجموعه Office و اتصال بهWord, Excel و Outlook توانسته محیطی ساده، موثر و کارا برای کاربران فراهم آورد. یکپارچگی CRM با Outlook تا حدی است که کاربر میتواند در محیط آشنای Outlook کلیه فعالیتهای مرتبط با مشتریان را انجام دهد بدون آنکه نیاز باشد به نرمافزار CRM مراجعه کند.
تقویم شمسی و امکانات فارسی :
شرکت گسترهنگار با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه بومیسازی محصولات مایکروسافت و دیگر نرمافزارهای رایج و معتبر جهانی توانسته است با ایجاد امکان استفاده از تقویم خورشیدی و محیط فارسی، گامی موثر در دستیابی سازمانهای ایرانی برای بکارگیری نرمافزارهای معتبر جهانی برداشته و استفاده از CRM مایکروسافت را برای کاربران ایرانی ساده و امکان پذیر نماید.