فارسی ساز پرنیان شرکت گستره نگار

فارسی ساز و تقویم شمسی پرنیان محصول شرکت نرم افزاری گستره نگار

فارسی ساز پرنیان محصول شرکت گستره نگار می باشد. شرکت گستره نگار در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده است. زمینه اصلی فعالیت گستره نگار تولید و ارائه‌ی نرم‌افرارهای کاربردی است. اینک با گذشت چندین دهه توانسته است سابقه‌ی درخشانی در این زمینه کسب کند. نرم افزار اصلی شرکت گستره نگار، پرنیان نام دارد. پرنیان یک برنامه فارسی ساز است که دارای نسخه های بسیار متنوع بوده و توسط تیم حرفه ای شرکت گستره نگار توسعه یافته است.

برخی از نسخه های برنامه پرنیان شامل موارد زیر می باشد: تقویم شمسی مجموعه نرم افزاری Microsoft Office مجموعه نرم‌افزاری Office به سه دسته اصلی تقسیم میشود:
  • برنامه‌های اداری (Desktop applications)
  • برنامه‌های سرویس دهنده (Server applications)
  • برنامه‌های اینترنتی (Internet applications)
نرم افزار تقویم شمسی پرنیان برای مایکروسافت آفیس به راحتی تقویم هجری شمسی را در برنامه های Excel, Access, Word, Powerpoint, Outlook اعمال می کند. تقویم شمسی و فارسی ساز برنامه MSP یا همان Microsoft Project

نرم افزار MSP که تقلیل یافته عبارت Microsoft Project است، نرم افزاری ساده و کاربردی از خانواده مایکروسافت آفیس است که به منظور مدیریت پروژها طراحی و تولید شده است. این نرم افزار با قرار دادن تصویر بزرگی از پروژه پیش روی کاربران امکان بررسی و ثبت مراحل کار را برای کاربران امکان پذیر می کند. این برنامه به شما کمک می کند با ثبت و سازمان دهی ایده های خود آن ها را تا مرحله اجرا پیش ببرید. با استفاده از نرم افزار MSP می توانید به ساده ترین شیوه ممکن زمان اجرا و تکمیل کلیه فعالیت های پروژه را تخمین بزنید و از اجرای و تحویل به موقع پروژه اطمینان حاصل نمائید، در زمان آغاز عملیات اجرایی پروژه نیز می توانید با ثبت تاریخ های واقعی آغاز و پایان هر فعالیت اطلاعات را به روزرسانی کنید در این زمان نرم افزار MSP سرعت و روند پیشرفت برنامه ها را با توجه به زمان بندی واقعی ثبت شده مجدداً محاسبه خواهد کرد و مشخص خواهد کرد با توجه به زمان بندی جدید پروژه چقدر زودتر و یا دیرتر از برنامه پیش بینی شده به اتمام خواهد رسید همچنین یکی دیگر از مزایای استفاده از این نرم افزار ارائه گزارش های دوره ای با قابلیت چاپ است. بنابراین می توان ادعا کرد این نرم افزار به افزایش قابلیت های مدیریتی افراد در زمینه های زمان بندی، برنامه ریزی منابع، گزارش گیری و گزارش دهی و غیره کمک می کند. فارسی ساز پرنیان برای MSP راهکاری عالی برای اشخاص، شرکت ها و سازمان ها می باشد.

تقویم شمسی برنامه Primavera

نرم افزار پریماورا (Primavera)، نرم افزاری از شرکت Oracle است که شامل مدیریت پروژه و مدیریت محصول می باشد که امکان همکاری، کنترل و ادغام با سایر نرم افزار های سازمانی و مدیریت پروژه ای را دارد. نرم افزار پریماورا Primavera P6، جدید ترین نسخه ی منتشر شده از این نرم افزار است. در واقع نرم افزار پریماورا به سازمان ها و شرکت ها کمک می کند تا فعالیت ها و پروژه های خود را سازماندهی و مرتب سازی کنند. با استفاده از نرم افزار تاریخ شمسی پرنیان برای پریماورا می توان به راحتی و سهولت هرچه تمام، تقویم و تاریخ ها را در برنامه پریماورا به هجری شمسی تبدیل کرد.

فارسی ساز و تقویم شمسی نرم افزار سازمانی Microsoft Dynamics 365

نرم افزار مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ (Microsoft Dynamics 365) نرم‌ افزاری تکامل یافته از شرکت بزرگ Microsoft است که ترکیبی از توانایی‌های CRM  و ERP در محیط ابری با هدفی جدید است. در حقیقت گام بعدی در سیر تکاملی محصولات ترکیبی از CRM و ERP است و می‌توان گفت نسل بعدی از برنامه‌های هوشمند تجاری در ابر وجود دارد و شرکت مایکروسافت آن را برای انعطاف پذیری و توسعه‌پذیری بالا تولید کرده است. شرکت گستره نگار اولین ارائه دهنده فارسی ساز کامل نرم افزار Microsoft Dynamics 365 می باشد. فارسی ساز پرنیان علاوه برتقویم شمسی، محیط را بصورت کامل و منسجم به فارسی تبدیل می کند. فارسی ساز CRM و فارسی ساز Dynamics 365 راهکاری عالی برای شرکت ها و سازمان ها است.

فارسی ساز و تقویم شمسی نرم افزار سازمانی Microsoft Sharepoint

به صورت کلی می توان گفت شیرپوینت یک پلتفرم تحت وب است با قابلیت های مدیریت محتوا و مستندات، مدیریت ارتباطات سازمانی، ایجاد سایت و تولید و نمایش داشبوردهای مدیریتی که دارای محیطی پیشرفته با قابلیت توسعه و سفارشی نمودن است. شرکت گستره نگار اولین ارائه دهنده فارسی ساز کامل نرم افزار شیرپوینت می باشد. که علاوه بر تقویم شمسی، محیط را بصورت کامل و منسجم به فارسی تبدیل می کند. فارسی ساز شیرپوینت پرنیان راهکاری عالی برای شرکت ها و سازمان ها می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top