فارسی ساز شیرپوینت 2019

فارسی ساز شیرپوینت 2019 و فارسی ساز پراجکت سرور 2019 (فارسی ساز پرنیان)

فارسی ساز شیرپوینت 2019 و فارسی ساز پراجکت سرور 2019 تحت عنوان فارسی ساز پرنیان، یک نرم افزار فارسی ساز همه کاره بوده که با دارا بودن روش برنامه نویسی پیشرفته و بدون اعمال هرگونه تغییرات در سورس اصلی برنامه، وظیفه خورا انجام می دهد. پرنیان دارای نسخه های بسیار متنوعی بوده و از آن جمله برای فارسی سازی نرم افزار شیرپوینت و همچنین فارسی سازی پراجکت سرور در نسخه های گوناگون شیرپوینت و پراجکت سرور 2010، 2013، 2016 و 2019 می باشد. پرنیان فارسی ساز sharepoint 2019 باعث ارائه محیط فارسی کاملا یکپارچه همراه با رعایت نکات و ضمائم فارسی و تقویم هجری شمسی در تمامی محیط نرم افزار  Microsoft Sharepoint میگردد. از ویژگی های مهم پرنیان برای شیرپوینت 2019 می توان به عدم دستکاری و تغییرات در سورس اصلی شیرپوینت برای حفظ هرچه بیشتر امنیت و پایداری برنامه شیرپوینت 2019 اشاره نمود. همچنین ترجمه ها با شیوه ای کاربرپسند و تا حد ممکن قابل درک اعمال شده است تا کاربران به راحتی بتوانند با محیط فارسی شیرپوینت ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار پرنیان محصول شرکت نرم افزاری گستره نگار با بیش از سه دهه تجربه در زمینه طراحی و تولید نرم افزار های بومی است. شما با خرید بسته نرم افزاری پرنیان برای شیرپوینت و یا بسته نرم افزاری فارسی ساز پراجکت سرور از امتیاز پشتیبانی فارسی ساز نیز برخوردار خواهید شد. فارسی ساز sharepoint 2019 پرنیان هیچ گونه بار سخت افزاری اضافی به سرور تحمیل نکرده و کارکرد آن با بهره مندی از فناوری موتور نرم افزاری مجزا باعث می گردد که کاربر بتواند در هر زمان با غیر فعال نمودن فارسی ساز شیرپوینت 2019 یا فارسی ساز پراجکت سرور 2019 بدون هیچ مشکلی به استفاده از محیط شیرپوینت و پراجکت سرور ادامه دهد در حالی که در اغلب نرم افزارهای مشابه، انجام اینکار می تواند منجر به برخی مشکلات در محیط شیرپوینت و پراجکت سرور یا خود برنامه فارسی ساز گردد.

فارسی ساز sharepoint 2019 پرنیان امکان استفاده از تقویم شمسی در شیرپوینت و پراجکت سرور را فراهم می‌کند. درواقع پرنیان تقویم هجری شمسی را جایگزین تقویم هجری قمری میکند. به این ترتیب استفاده از تقویم شمسی به سادگی و با تنظیم‌های استاندارد تقویم در شیرپوینت و پراجکت سرور میسر می‌شود. بر خلاف دیگر محصولات که اینکار را با تغییرات استاتیک در فایل‌های اجرایی سیستم انجام می‌دهند، فناوری پیشرفته پرنیان این امکان را فراهم می‌سازد که این امکانات به شکل داینامیک و پویا بوده در نتیجه دستکاری در فایل‌ها انجام نشود، فایل‌های نصب شده‌ی شیرپوینت و پراجکت سرور با نصب پرنیان تغییر داده نمی‌شوند بلکه امکانات به هنگام اجرای شیرپوینت فراهم می‌شوند. این نکته از این جهت بسیار مهم است که پرنیان می‌تواند خود را بر اساس آخرین آپدیت‌های شیرپوینت و پراجکت سرور به صورت خودکار بروزرسانی کند. کاربر می‌تواند بدون نگرانی آخرین آپدیت‌ها را نصب کند و حتی از سیستم بروزرسانی خودکار شیرپوینت استفاده کند. هم اکنون می توانید برای خرید فارسی ساز شیرپوینت 2019 از طریق فروشگاه اینترنتی گستره نگار یا تماس با کارشناسان واحد فروش اقدام نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top