شیرپوینت فارسی پرنیان

شیرپوینت فارسی پرنیان، فارسی ساز کامل و یکپارچه مایکروسافت شیرپوینت

شیرپوینت فارسی را با پرنیان تجربه کنید. محیط کاملا فارسی و یکپارچه و استفاده از تقویم شمسی در تمامی بخش های شیرپوینت. با استفاده از نرم افزار پرنیان بدون ایجاد تغییر در سورس اصلی برنامه شیرپوینت، می توانید از نسخه اصلی شیرپوینت با تمامی قابلیت ها و امنیت فوق العاده و به علاوه یک محیط کاملا فارسی بهره مند شوید.

ابتدا باید این نکته را بدانید که شیرپوینت یک نرم افزار نیست، بلکه یک پلتفرم است به منظور تولید نرم افزار جهت رفع نیاز سازمانها و شرکتهایی که تمایل ندارند که برای تمامی نیازهای خود یک نرم افزار جداگانه تهیه کنند. حتی پیشنهاد میشود شرکت هایی که از چندین نرم افزار به صورت جزیره ای استفاده مینمایند، میتوانند از پلتفرم شیرپوینت به عنوان لایه یکپارچه ساز استفاده کنند. این پلتفرم برای هر اندازه از سازمان قابل استفاده است و تفاوت اندازه شرکتها یا همان Company Scale صرفا در راه اندازی فنی متفاوت است. چه بسا شرکتهای بسیار بزرگی که از این پلتفرم قدرتمند به جهت رفع نیازهای خود استفاده نموده اند. سعی ما در شرکت گستره نگار ارائه شیرپوینت فارسی بصورت کامل و بدون هیچ گونه دستکاری در بستر شیرپوینت است.

البته که در صورتی که با شیرپوینت آشنا نیستید به راحتی با مطالعه چند مقاله یا بهره گیری از کارشناسان مجرب شرکت گستره نگار می توانید به درک کامل از شیرپوینت برسید.

Microsoft Sharepoint یک پایگاه تعاملی مبتنی بر وب است که در مایکروسافت آفیس گنجانده شده است. Sharepoint در سال 2001 راه اندازی گردید و عمدتاً به عنوان یک سیستم مدیریت و ذخیره سازی اسناد فروخته شد، اما این محصول از انعطاف بالایی در تنظیمات و راه اندازی برخوردار بوده و به تدریج با تکامل آن از طریق شرکت بزرگ Microsoft کاربرد آن در بین شرکت ها و سازمان ها بسیار گسترده شد. شیرپوینت فارسی پرنیان یا همان بسته نرم افزاری فارسی ساز شیرپوینت با دارا بودن امکانات فراوان و یک بستر یکپارچه و امن، گزینه ای فوق العاده برای شرکت ها و سازمان ها می باشد. همچنین شما با تهیه بسته شیرپوینت فارسی پرنیان می توانید محیط فارسی را در برنامه هایی همچون Nintex و PowerBI استفاده کرده و از لایسنس نامحدود برای آن ها نیز فعال می گردد. بهره مندی از موتور جستجوی فوق العاده قدرتمند، قابلیت تطبیق پذیری و یکپارچه سازی داده ها، امنیت بسیار بالا، پشتیبانی فنی معتبر و مطمئن را با شیرپوینت فارسی پرنیان تجربه خواهید کرد.

هم اکنون می توانید برای خرید بسته شیرپوینت فارسی با بخش فروش تماس حاصل نمایید و یا به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی آن را سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top